A sziloplaszt az építőiparba való!
Láttál már ehhez foghatót, mint itt a fenti képen? Én sajnos igen. Többször, mint kellene.
A tulajdonos gyorsan orvosolni szeretné a problémát, ezért elballag a garázsba. Egy normál háztartásban tömítőanyag címszóra általában sziloplasztot találunk.
De miért ne használjuk?
A karosszéria fém, a sziloplaszt pedig ecetsavat tartalmaz. Ezt érzékelhetjük is használat közben, tudod, azt a szúrós, kellemetlen szagot.
Ha az ecetsav a fémmel találkozik, nemes egyszerűséggel reakcióba lép vele, megmarja, amiből előbb-utóbb rozsda alakul ki.
Talán mondanom sem kell, hogy aztán ez oda vezethet előbb-utóbb, hogy a beázás újraindul, mert a kaszni átlyukad a rozsdától és újabb helyen kezdődik meg a víz utastérbe szivárgása.
Magunkat pedig ezzel nagyobb költségbe verjük, mert így nem csak a szélvédőt kell esetlegesen kivenni, de akár karosszériajavítóhoz is menni kell..
Itt jegyezném meg, hogy sok esetben nem az az oka a beázásnak, hogy a szélvédőt elengedi a ragasztó. Más számos oka is lehet, melyről következő cikkünkben írunk.
Beázik az autó. De mi a helyes megoldás?
Keressünk fel egy autóüvegest, aki kideríti a beázás okát, például minket!
Amennyiben valóban a szélvédőnél ázik be az autó, a szélvédőt kivesszük*, a karosszéria felülethibáit kijavítjuk (természetesen csak azt, ami a mi hatáskörünkbe tartozik), majd a felület lekezelése után visszaragasztjuk a szélvédőt.
*A szélvédő kiszerelésekor nem garantálható annak épségben maradása! A tőlünk telhető legjobb tudásunk szerint fogunk hozzá és különös körültekintéssel járunk el a szélvédő megmentése érdekében, de az üveg törékeny jószág! Kérjük, ennek figyelembevételét!
Ha tetszett a cikk, kérlek, segítsd munkánkat egy megosztással!
Az alábbi elérhetőségek valamelyikén megtalálsz minket!